Meld je aan en verdien spaarpunten

Hulp

Hotline

We helpen u graag verder. Voor vragen en/of opmerkingen kunt u gebruik maken van het contactformulier. Natuurlijk kunt u ook direct telefonisch contact met ons opnemen:

0800 - 72 25 246
(Ma - do: 08:00 - 17:00 uur / vr: 08:00 - 15:00 uur.)

Op dit moment wordt de klantenservice alleen in het Engels en Duits aangeboden.

Hulpthema's

1. Over Pack2Go
2. Verzending & levering
3. Betalingswijzen & factuur
4. Kortingen en tegoedbonnen
5. Overige thema's

 

1. Over Pack2Go

Wat is Pack2Go?

pack2go.de heeft sinds 2006 een uitgebreid en zorgvuldig geselecteerd assortiment voordelige verpakkingen, servetten en tafeldecoratie en schoonmaakartikelen.

Hoe kan ik bij Pack2Go bestellen?

Bestel bij ons heel eenvoudig online. Plaats de gewenste artikelen in de winkelwagen en ga vervolgens naar de kassa.

Bestaat er ook een Pack2Go-catalogus?

We hebben geen geprinte catalogus. U vindt ons volledig assortiment echter in onze onlineshop.

 

2. Verzending & levering

Hoe hoog zijn uw verzendkosten?

Hier vindt u onze verzendkostenregeling.

Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen. Waaraan ligt dat?

Indien de bestelling met succes is overgedragen, krijgt u per omgaande een bestelbevestiging per e-mail. Hebt u deze niet ontvangen, kijk dan even in uw spamregister.

Wanneer u de bevestiging ook daar niet vindt, neem dan contact op met onze klantenservice. We helpen u graag verder.

Kan ik de status van mijn bestelling online volgen?

Het automatisch volgen van de zending kunnen we u momenteel niet aanbieden. We geven u wel graag per e-mail of telefonisch informatie over de stand van uw bestelling.

Hoelang duurt de levering?

Bestellingen voor 12 uur 's middags kunnen wij meestal dezelfde dag nog versturen. U hebt uw bestellingen dus binnen een paar dagen in huis! Artikelen met een langere leveringstermijn zijn duidelijk als zodanig gekenmerkt.

Naar welke landen levert u?

Momenteel leveren we naar Nederland.

Ik heb verschillende artikelen besteld, waarvan er al enkele werden geleverd, andere echter niet. Waaraan ligt dat?

Dit kan verschillende oorzaken hebben.

1. Een van de bestelde artikelen heeft een langere leveringstijd dan de andere. In dit geval wordt het ontbrekende artikel nageleverd.

2. Bestellingen worden bezorgd door DHL. Het kan gebeuren dat sommige pakketten later worden bezorgd, ook wanneer ze samen werden verzonden.

 

3. Betalingswijzen & factuur

Welke betalingsmogelijkheden heb ik?

We kunnen u de volgende betalingswijzen aanbieden: Betaling door automatische afschrijving, onder rembours, Paypal, Sofortüberweisung.de (betaling via SOFORT)

Ik heb bij mijn betaling bij vergissing een verkeerd factuuradres opgegeven. Kan ik dat achteraf nog wijzigen?

De latere wijziging van het factuuradres is slechts binnen de maand van facturatie mogelijk.

Mijn bestelling is perfect aangekomen maar de factuur ontbrak!

We verzenden de facturen afzonderlijk met de post. Het kan gebeuren dat deze één tot twee dagen later binnenkomt.

Ik exploiteer een bedrijf in Oostenrijk, of wil voor een bedrijf in Oostenrijk bestellen en heb ook een geregistreerd btw-identificatienummer. Hoe moet ik te werk gaan zodat er voor mij geen btw wordt berekend?

Na het invoeren van uw adres wordt naar uw btw-identificatienummer gevraagd. Hier voert u uw btw-identificatienummer (bijv. ATU12345678) in. Indien dit door ons als geldig wordt herkend, wordt automatisch geen btw berekend.

 

4. Kortingen & tegoedbonnen

Biedt u speciale prijzen aan voor wederverkopers?

Voor de meeste artikelen bieden we u kortingen aan bij afname van grote hoeveelheden. In de betreffende artikelen hebben we de prijsgradatie ook voor u opgenomen.

Hoe wissel ik mijn tegoedbon in?

Plaats eerst de gewenste artikelen in de winkelwagen. Het invoerveld voor tegoedbonnen vindt u aan het begin van de bestelprocedure links op de winkelwagensite. Vul hier de bestaande tegoedboncode in en bevestig uw invoer met de knop 'Tegoedbon inwisselen'. Het bedrag van de tegoedbon wordt dan onmiddellijk met het totaalbedrag in de winkelwagen verrekend.

 

5. Overige thema's

Kan ik mijn eigen firmalogo op uw artikelen aanbrengen?

Tot onze spijt hebben we niet de mogelijkheid om onze artikelen individueel te bedrukken. Bij grotere oplagen kunnen we u eventueel wel in contact brengen met bedrijven die dit wel doen.

Ik ben geïnteresseerd in een van uw artikelen, ben echter niet zeker of dit artikel voor mijn doel geschikt is. Stuurt u ook monsters?

Van onze meest geliefde artikelen hebben we ook altijd monsterexemplaren op voorraad. Vraag er gerust naar. Heb er echter begrip voor dat wij niet voor al onze artikelen monsters ter beschikking kunnen stellen.

Kan ik ook kleinere hoeveelheden dan door u bij de artikelen aangegeven bestellen?

De opgegeven hoeveelheden zijn minimale afnamehoeveelheden. Kleinere besteleenheden zijn niet mogelijk.

Betalingswijze

Verzendmethoden

Dit aanbod is enkel bedoeld voor horeca, handel, industrie, handwerk, overheidsinstanties en vrije beroepen. Particuliere aankopen zijn uitgesloten.
* Prijzen zijn excl. BTW en Verzending
** Op dit moment wordt de klantenservice alleen in het Engels en Duits aangeboden.

Go to top